کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

معرفی جدیدترین تکنیک های شبکه های اجتماعی در جهت برندسازی و بازاریابی اینترنتی


در رقابتی که میان برندها در حوزه تبلیغاتی وجود دارد، انواع شبکه های اجتماعی با سرعتی بیشتر از توییت مجدد یک پیام، لایک کردن و یا پین کردن توسط مشتریان به روز رسانی می شوند. لیستی از شبکه های اجتماعی که در این مقاله بدنبال تحلیل نکات آن هستیم عبارتند از Pinterest، Twitter، Facebook و Google .


به طور مثال در چند هفته گذشته Pinterest جستجوهای هدایتگر خود را پیشرفته تر نموده، توییتر پیام های گروهی را ایجاد نموده و فیس بوک مجددا بخش اخبار(News feed) خود را پاکسازی نموده است. بطوریکه وبسایت مگزین(Website Magazine) جزییات به روز رسانی های انواع شبکه های اجتماعی را به صورت هفتگی اعلام می نماید. جهت کمک به برندها و ماندگاری در سطحی که مورد انتظارشان می باشد نکات ذیل را در شبکه های اجتماعی خود در جهت بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان به روزرسانی نمایید.


۱) (CTA(call-to-action را بر روی صفحه فیس بوک خود تنظیم نمایید


هیچ بخشی از بازاریابی اینترنتی بدون تماس به اقدامات مشتریان کامل نیست و صفحه فیس بوک نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. مدیر صفحه فیس بوک می تواند به راحتی این خاصیت را فعال کند، که در کنار جلد صفحه موجود می باشد. این بخش زیر بخش هایی همچون رزرو، تماس با ما، استفاده از اپ موبایل، بازی کامپیوتری، خرید انلاین، ورود به سایت و تماشای فایل ویدئویی می باشد. در حالیکه فیس بوک گزارشی از میزان کلیک بر روی CTA را نشان می دهد، متخصصان بازاریابی اینترنتی می توانند میزان ورود به سایت از طریق لینک مستقیم را در گوگل آنالیز نیز پیگیری نمایند.


۲) پروفایل های موجود در شبکه های اجتماعی خود را به گراف دانش گوگل متصل نمایید


شرکت ها می توانند اطلاعات پروفایل شبکه های اجتماعی مختلف خود را به پنل دانش گوگل بیفزایند که در نتایج جستجو در سمت راست صفحه نمایش داده می شود. این پنل به صورت برجسته اطلاعات پروفایل انواع شبکه های اجتماعی را نمایش می دهد که باعث اتصال کاربران به شبکه های اجتماعی مختلف شرکت و دسترسی آن آسانتر می گردد. همچنین می تواند تلاش برندها در جهت در دسترس بودن برند خود، در دسته های مختلف توییتر نمایش دهد، به طور مثال قراردهی آن در توییتر و پیدا نمودن آن برای کاربران کار دشواری خواهد بود. با آسان سازی دسترسی به تمامی شبکه های اجتماعی، یک برند بهتر می تواند در معرض دید مشتریان خود قرار گیرد.

مدیران شبکه های اجتماعی ممکن است نیاز به برنامه نویس وبسایتشان جهت پیاده سازی به نمایش آپدیت شبکه ها داشته باشند، اما گوگل نشر اطلاعات را ساده سازی نموده است.


۳) گرفتن کارت های توییتر


یکی دیگر از به روزرسانی هایی که برخی از صاحبان کسب و کار از برنامه نویس جهت اجرا می خواهند، کارت های توییتر جهت افزایش سطح درگیری کاربران می باشد. زمانی که متاتگ کارتهای توییتر به صفحه وبسایت افزوده می شود و گام های آن طی می شود، عکس ها، ویدوئوها و دیگر تجریبات موجود در سایت پس از آن به صورت اتوماتیک به اشتراک گذاشته می شود. رسانه ای افزوده در بخش پایینی توییتر نمایش داده خواهد شد. به روز رسانی عکس ها و ویدئوها در راس کار بایستی قرار گیرد چرا که عامل افزایش علاقه مشتریان، به اشتراک گذاری آن و دیگر اقدامات مثبت بر روی شبکه می گردد.


۴) پلاگین Pinterest را بر روی گوگل کروم خود دانلود نمایید


در میان مرورگرهای اینترنتی، کروم تنها محبوب بازار به حساب نمی آید اما نسبتا مرورگر باهوشی می باشد. تنوع پلاگین های آن همچنین آن را باهوش تر برای متخصصین وب می سازد. دکمه pin it علی الخصوص، بیشتر دانلود را توسط مدیران شبکه های اجتماعی دارد. این پلاگین منجر به اشتراک مطالب مرتبط در شبکه اجتماعی پینترست می گردد. پینترست در مورد محتوای عکسی می باشد و این پلاگین امکان به اشتراک گذاری عکس های مفهومی هر وبسایتی را فراهم می نماید.


منبع : ObserverSEO.com


  • ۹۴/۰۵/۱۴
  • محمدمحسن کامیاب نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی