کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

دنیای گسترده ی اینترنت روز به روز رشد کرده و بزرگتر می شود، این گسترش بیش از پیش باعث ایجاد بستری مناسب برای افراد ، کسب و کار ها، تجارت ها و... شده تا به کمک دنیای مجازی بتوانند روابط و نحوه بازاریابی و همین طور برند سازی خود را تغییر دهند،

یکی از راه های موثر و کم هزینه برای ورود به دنیای اینترنت و بهره گیری از آن طراحی سایت می باشد ، طراحی سایت به عنوان شناسنامه اینترنتی شما و کسب و کارتان به حساب آمده و باعث می شود قدم اول را محکم تر بردارید.

وب سایت ها بسته به نیاز افراد ، نوع فعالیت و هدفی که دارند در حالت های مختلفی مانند : طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی خبری ، پزشکی ، صنعتی و ... شکل گیرد ، ممکن است طراحی و ساخته شوند.


برند سازی و بازاریابی اینترنتی


برای مثال فرض کنید شما از طراحی سایت شرکتی برای معرفی کالا و خدمات و حوزه های فعالیتی که دارید استفاده کرده اید ، حال افراد چگونه و از کجا بدانند که شما چنین سایتی دارید و چه خدماتی را در این سایت به مشتریان خود  ارائه می دهید؟


پاسخ برند سازی و بازاریابی اینترنتی است، شما می توانید به کمک این ها وب سایت شرکتی را که دارید ، در سطح کاربران مطرح کرده و آن را به سود دهی واقعی برسانید ، از مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی می توان به : بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ (ارسال ایمیل های تبلیغاتی هدفمند) ، بازایابی محتوا ، تبلیغات کلیکی و... اشاره کرد.


سئو سایت : سئو یا همان بهینه سازی سایت نیز یکی از تکنیک های مهم بازاریابی اینترنتی است که سایت شما را در کلمات خاصی که مد نظر دارید ، در رتبه های نخست نتایج جستجو نشان داده و در این حالت موتور های جستجو مانند گوگل به عنوان سایت های منبع و مرجع برای کاربران ، تبدیل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی سایت شما خواهند شد، در این حالت شما می توانید در کنار حفظ مشتریان قبلی خود ، هر روز بازدید کننده ی جدیدی را وارد سایت خود کرده و نرخ تبدیل سایت (میزان تبدیل بازدید کنندگان به مشتری واقعی)را به صورت قابل توجهی افزایش دهید.


منبع: http://www.parsine.com/fa/news/246746/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%82-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

  • ۹۴/۰۵/۱۹
  • محمدمحسن کامیاب نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی