کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چه سیستم همکاری در فروشی را انتخاب کنم؟

با توجه به تعدد سیستم های همکاری در فروش در سطح اینترنت ذکر نکاتی در مورد انتخاب سیستم مناسب لازم به نظر می آید:

  1. به میزان پورسانت محصولات توجه داشته باشید و اینکه هزینه تبلیغ و معرفی این محصول برای شما تا چه اندازه خواهد بود. (در سیستم همکاری در فروش 84edu.net تا 33% در حال حاضر پورسانت پرداخت می شود.)

  2. آیا مدیر سیستم در راستای معرفی و فروش محصولات، آموزشهایی در نظر گرفته است؟ توجه داشته باشید که برای کسب درآمد از اینترنت از طریق سیستم های همکاری در فروش، نیاز به آموزش دارید و باید بدانید که کلیت درآمد اینترنتی چیست و چگونه می توان کسب و کار اینترنتی ساخت. (به همین منظور، پس از عضویت در سیستم همکاری در فروش 84edu.net می توانید از بخش آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت در راستای ارتقاء فروشتان بهره بگیرید که در واقع معلم شما در مسیر پیشرفت در کسب و کار اینترنتیتان خواهد بود.)

  3. به شرایطی که محصول در آن به فروش می رسد توجه کنید. برای مثال هزینه ارسال، نحوه ارسال، مدت زمان ارسال، نحوه پرداخت وجه و ... . معمولاً سیستم های همکاری در فروش ایرانی از شیوه پرداخت در زمان تحویل استفاده می کنند یعنی پس از ثبت سفارش خریدار و تحویل سفارش به وی، وجه محصول توسط مأمور پست دریافت شده و به شرکت منتقل میشود. با این حساب خریدی که شما امروز انجام داده اید در بهترین حالت 4 روز طول خواهد کشید که پورسانت آن محاسبه شود و به حسابتان در بخش کاربری سایت واریز گردد!!! البته این خوش بینانه تترین حالت بود.
    عده ای از افراد معتقدند که این شیوه دریافت وجه، باعث فروش بیشتر و جلب اعتماد مشتری می شود. اما به نظر من چنین حرفی کاملاً نادرست است و راه ایجاد اعتماد در مشتری می تواند متفاوت از این شیوه باشد. برای مثال معرفی کامل مدیر سایت یا فروشگاه یا شرکت و سوابق وی نقش بسیار مهمی در ایجاد اعتماد در خریدار ایفا می نماید. با روشهایی اینچنینی است که یکی از بزرگترین شرکتهای Affiliate Marketing دنیا یعنی SFI Marketing Group هرگز از شیوه پرداخت در زمان تحویل استفاده نمی کند. اگر به بخش فروشگاهی SFI یعنی Triple clicks مراجعه نمایید و مبادرت به ثبت سفارش کنید یعنی در واقع از این فروشگاه خرید انجام دهید، شاهد انواع روشهای تسویه حساب خواهید بود به جز پرداخت در زمان تحویل!! روش مورد استفاده توسط سیستم همکاری در فروش ما ارسال پس از پرداخت وجه است البته بعضاً ارسال رایگان.


  4. رابطه بین حداقل پرداخت و سطح پورسانتها را بررسی کنید. وقتی پورسانت محصولات پایین و حداقل پرداخت بالا بالا باشد، دوام آوردن در سیستم تا حدودی دشوار خواهد شد. همچنین به تعداد دفعات پرداخت در طول ماه توجه کنید. در سیستم همکاری در فروش 84edu.net حداقل پرداخت وجود ندارد و در هر ماه 4 بار (یعنی به صورت هفتگی) پورسانتهای فروش به حساب نمایندگان واریز خواهد گشت.

  5. به عنوان آخرین نکته، به نو و جدید بودن محصولات توجه داشته باشید یعنی اینکه تا به حال مانند آنها وجود داشته یا نه. این مورد نیز در موفقیت شما بسیار مؤثر خواهد بود. محصولات نو یعنی امکان یافتن مشتریان بیشتر نسبت به محصولات معمول.



می توانید برای شروع در دنیای کسب و کارهای اینترنتی سیستم همکاری در فروش استثنائی 84edu.net را امتحان کنید. پورسانت بالا تا 33% و ارسال رایگان برخی محصولات دو ویژگی منحصر بفرد این سیستم هستند و البته عضویت رایگان کتابخانه برای نمایندگان و تسویه حساب هفتگی بدون هیچ کف پرداخت، دو خصیصه جذاب سیستم برای عزیزان علاقه مند به درآمد اینترنتی و  بیزینسهای آنلاین و کار در خانه.

منبع: http://3sootshop65.mihanblog.com/post/64
  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

مزایای سیستمهای همکاری در فروش


  • بزرگترین مزیتی که برای این سیستمها می توان قائل شد، این است که تنها کار نماینده فروش در این سیستمها معرفی و تبلیغ محصول یا محصولاتی است که از سبد محوصلات فروشگاه انتخاب می کند و سایر مراحل کار بر عهده فروشگاه یا شرکت مورد نظر است. با این حساب دیگر در گیری با مسائلی چون بسته بندی و ارسال محصولات و تهیه مواد خام برای نماینده فروش وجود ندارد. که خود این موضوع باعث می شود تا نماینده تمرکز بیشتری بر فروش داشته باشد که این باعث افزایش سود نماینده و متعاقباً شرکت خواهد شد و افزایش سود نیز بعث افزایش تمایل فروشنده به فروش می گردد که این سیکل همچنان ادامه خواهد داشت.


  • در سیستمهای همکاری در فروش، میزان پورسانت عمدتاً بسیار بالاست که این موضوع به نوبه خود باعث سود بالای نمایندگان فروش می شود. مطمئناً سود بیشتر انگیزه هر فروشنده ای را برای فعالیت بیشتر و کسب درآمد بیشتر زیاد می کند.
  • سیستم همکاری در فروش 84edu.net با پورسانت بالا و شرایط جالب و عضویت رایگان



  • در شیوه کسب درآمد اینترنتی از طریق Affiliate Marketing تمام کارها به صورت آنلاین انجام می شود. از ثبت نام در سیستم تا کلیه مراحل تبلیغات و فروش محصول به صورت آنلاین و از طریق اینترنت صورت میگیرد و در کل این پروسه تنها کاری که نماینده فروش باید انجام دهد تبلیغات محصول است به گونه ای که کاربران اینترنت به راحتی محصول یا محصولات وی را در سطح اینترنت پیدا کنند و آنها را در سایت شرکت یا فروشگاه سفارش دهند و در حقیقت خرید کنند. همانطور که ملاحظه می کنید کل پروسه به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور شما انجام شد.


  • به عنوان آخرین نکته می توان گفت که سیستم های همکاری در فروش یکی از بهترین فرصتهای کار در منزل و کسب درآمد اینترنتی را فراهم آورده اند که در صورت انتخاب سیستم مناسب، می توانند درآمد اینترنتی مکفی برای شما کارآفرین آنلاین عزیز ایجاد کنند.

منبع: http://3sootshop65.mihanblog.com/post/64

  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

این شبکه از چه اجزایی تشکیل شده است؟

  • تامین کننده یا Merchant : کالاها یا خدمات توسط تامین کننده به مشتری ارائه می گردد. تامین کننده برای افزایش فروش خود به هر همکاری که به وی مشتری معرفی نماید حق العمل پرداخت خواهد کرد.
  • همکار یا Affiliate : کالاها یا خدمات تامین کنندگان توسط همکار در اینترنت تبلیغ می گردند. در ازای هر خریدی که از طریق تبلیغات همکار حاصل می شود، حق العمل مربوطه به حساب وی واریز خواهد شد.
  • شبکه یا Network : وظیفه شبکه فراهم آوردن بستر مناسب جهت تعامل تامین کننده ها و همکاران می باشد و وظیفه گرفتن پول از تامین کننده و دادن حق العمل به همکار نیز بر عهده شبکه می باشد.

همکارها چگونه می توانند از این طریق کسب درآمد کنند؟

اگر همکار صاحب سایتها یا وبلاگهایی جهت انتشار تبلیغات اینترنتی باشد می تواند با ورود به این سیستم کدهای مخصوص به خود را دریافت نماید و تبلیغات مربوطه را در سایتهای خود قرار دهد.

علاوه بر قرار دادن تبلیغات بنری می توان از روش های خلاقانه دیگری نیز جهت معرفی مشتری به تامین کننده استفاده نمود. مثلا نوشتن نظر یا معرفی در مورد یک کالای خاص و قرار دادن آن در وبلاگ ها و انجمن های اینترنتی موجود. هر شخصی که نظر مربوطه را بخواند و اقدام به خرید کالا از طریق لینک ارائه شده نماید موجب کسب درآمد همکار خواهد شد.

همچنین می توان از شبکه های اجتماعی نیز برای انتشار لینک ها و بنرها استفاده نمود.

در صورتی که هنوز سایت یا وبلاگی برای خود ندارید ما به شما کمک خواهیم کرد که به سادگی و بدون هیچ هزینه ای برای خود سایت درست کنید.

با ثبت اطلاعات خود به عنوان همکار در این سیستم امکان این را خواهید داشت که در هر زمان که موقعیتی برای کسب درآمد برای شما پیش آمد از آن با خبر شوید. پس از ثبت اطلاعات خود، می توانید برنامه هایی که در سیستم تعریف شده است را مشاهده نمایید. نحوه همکاری و درآمدزایی در هر برنامه ای می تواند متفاوت باشد.


من کاری با اینترنت ندارم ولی از روش هایی که خودم بلدم می توانم جنس شما را بفروشم، آیا می شود همکاری کرد؟

100% ، لطفا از طریق بخش پشتیبانی آفتاب با ما در تماس باشید.


این شبکه در مرحله اولیه طراحی قرار دارد و به مرور زمان امکانات آن تکمیل خواهد شد. باعث افتخار ما خواهد بود اگر ما را در این راه یاری رسانید و از نظرات و پیشنهادات خود مطلع سازید.


منبع:http://affiliates.aftabir.com/

  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

سیستمهای همکاری در فروش شاید یکی از پرطرفدارترین انواع کسب و کارها باشند که می توان آنها را در خانه و تنها با داشتن یک کامپیوتر و اتصال اینترنت، انجام داد. اما همین محبوبیت و پتانسیل درآمدی بسیار بالای آنها، باعث شده است که سیستمهای متنوعی از گوشه و کنار دنیای اینترنت سر بر آورند. در این سیستمها، رابطه ای برنده-برنده وجود دارد.
به این ترتیب که با فروشی که توسط هر نماینده فروش یک سیستم صورت می گیرد، مدیر سیستم سود می کند و به عنوان پاداش، درصدی از هر فروش که توسط نماینده صورت گرفته است، به خود او تعلق می گیرد.

Affiliate Marketing چیست؟

Affiliate Marketing یا همکاری در فروش به عنوان یکی از موثرترین روشهای بازاریابی و کسب درآمد در اینترنت به حساب می آید. این روش بر اساس مدل فیزیکی کسب و کار شکل گرفته است و بر پایه معرفی مشتری و دریافت حق العمل کار می کند.


Performance Based چیست؟

منظور این است که پرداخت حق العمل زمانی انجام می پذیرد که هدف تعریف شده حاصل شود. مثلا اگر هدف فروش باشد، حق العمل بازاریاب زمانی پرداخت می گردد که مشتری معرفی شده واقعا خریدی انجام دهد.


http://3sootshop65.mihanblog.com/post/64
http://affiliates.aftabir.com/
  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

ویژگی های سایت تبلیغاتی

ویژگی اصلی و بارز سایت های تبلیغاتی، داشتن تبلیغات زیاد و همچنین بازدید کننده  می باشد. وب سایت های تبلیغاتی که هماگونه در بالا با انواع آنلاین و آفلاین آنها آشنا شده ایم، در صورت نداشتن مخاطب و همچنین کم بودن آگاهی های خود، با توجه با افزایش اینگونه سایت ها و افزایش تعداد رقبا، خیلی زود شکست خواهند خورد.

این سایت ها باید بتوانند با جذب فروشندگان و همچنین خریداران، به تبلیغ در سایت خود، باعث افزایش اعتبار خود و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت خود شوند.

در طراحی سایت برای این منظور می توانیم بخش هایی را برای ثبت آگهی رایگان در نظر بگیریم که قطعا باعث جذب فروشندگان کالاهایی خواهد شد که قصد دارند کالا های خود را به صورت رایگان تبلیغ نمایند.

اگر ما قصد راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی و طراحی سایت نیازمندی ها را برای خود داریم باید توجه زیادی به این ویژگی داشته باشیم، در غیر این صورت تمام زحماتی که خواهیم کشید بی ثمر خواهد بود.

سایر ویژگی های مهم و کلی سایت های تبلیغاتی این موارد می باشد:

  • تبلیغات رایگان
  • تبلیغات ویژه (که باعث کسب درآمد خواهد بود)
  • تبلیغات هزینه دار
  • تبلیغات بنری
  • دسته بندی کلی تبلیغات
  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

دلایل موفقیت سایت های تبلیغاتی

برای وب سایت های تبلیغاتی تنها دلیل مهم موفقیت، گرفتن تبلیغات زیاد برای وب سایت می باشد. این مسئله فقط با یک راه قابل رسیدن می باشد و آن هم داشتن بازدید زیاد و آن هم هدفمند می باشد.

بهترین دلیل برای داشتن بازدید زیاد، قرار گرفتن در ابتدای لیست موتورهای جست و جو گر می باشد.

یعنی وب سایت ما در صورت سرچ کلماتی مانند آگهی تبلیغاتی و ثبت آگهی در رتبه های اول لیست های موتورهای جستوجو گر باشد. در این صورت تعداد زیادی مخاطب که هدفمند در مورد وب سایت ما جست و جو می نمایند را به وب سایت خود وارد کرده ایم.

البته این مهم فقط در صورتی اتفاق می افتد که در طراحی سایت ما تمام اصول حرفه ای رعایت شده باشد و توسط زبان های روز دنیا نوشته شده باشد؛ و نکته مهم که در آخر باید برای این موضوع به آن اشاره کنیم، رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا با رعایت تمام این موارد و اصول بهینه سازی سایت، می تواند برای شما وب سایت تبلیغاتی طراحی نماید که در طول کسری از زمان، به موفقیت دست پیدا نمایید. شما می توانید دلیل این گفته ی ما را در بخش نتایج وب سایت های طراحی شده ما مشاهده نماید.  

  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

هدف از داشتن سایت تبلیغاتی چیست ؟

مسلما مهمترین هدف از راه اندازی و طراحی سایت های تبلیغاتی درآمد زایی از طریق وب سایت می باشد. 

همانگونه که گفتیم با توجه به پربازدید بودن این وب سایت ها و داشتن مخاطبین زیاد، می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت و وب سایت باشد.

البته برای رسید به سایتی پر بازدید باید تلاش های فروانی نماییم، و البته موارد مهم و اصولی طراحی سایت را نیز برای وب سایت تبلیغاتی خود رعایت نماییم. 

در صورتی که موتور های جست و جو نتوانند در کلمات کلیدی مثل ثبت آگهی و ثبت تبلیغات رایگان، وب سایت ما را مشاهده نماین و به کاربران توصیه نمایند، قطعا کار ما بی ارزش و سود خواهد ماند. و همچنین حتی اگر توسط این موتور های جست و جو دیده شود ولی در انتهای لیست آنها قرار داشته باشد، باز هم ثمره ی کافی را برای ما نخواهد داشت، زیرا طبق آمار بسیاری از کاربران فقط صفحه اول لیست را مشاهده می نمایند.

برای رسیدن به این هدف باید موارد سئو و بهینه سازی سایت را رعایت نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن بهترین طراحان سایت، که آشنا به اصول طراحی سایت به سبک نوین می باشند، به شما در بهینه سازی سایت کمک شایانی خواهد نمود.

لطفا از نتایج درخشان این شرکت در طراحی سایت و بهینه سازی سایت در بخش انتهایی این صفحه مشاهده نمایید و سپس به انتخاب شرکت طراحی سایت برای خود بپردازید.

  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تبلیغاتی

8 / 10 از 12 کاربر

طراحی سایت تبلیغاتی به دو صورت انجام میگیرد. انواع سایت های تبلیغاتی به دو شکل زیر می باشد :

  1. طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی نامه ای که در بخش طراحی سایت نیازمندی به آن کامل پرداخته شد. که به این شکل طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین میگویند. یعنی شرکت ها و سایت هایی که بصورت آنلاین، خدمات، محصولات و ش یا اصنافی را تبلیغ می نمایند. از نمونه ی این سایت ها، سایت های سانیاز، ایستگاه، ایران تجارت، باما و ... می باشند. در بخش طراحی سایت نیازمندیها میتوانید اطلاعات کاملی از نوع های طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین را مشاهده نمایید.
  2. طراحی سایت تبلیغاتی برای شرکت ها و موسساتی که بصورت آفلاین و چاپی، محصولات، خدمات و یا اصنافی را تبلیغ میکنند. سایت های مجلات و ژورنال ها و کانون های آگهی و حتی شرکت های چاپی و گرافیکی از جمله ی این سایت ها هستند. نمونه ی وب سایت های شرکت های تبلیغاتی آفلاین میتوان به پیک برتر، سررسید کاندید، شرکت چاپ و تبلیغات فرارنگ و ... اشاره نمود.

در این بخش از سایت در مورد طراحی سایت تبلیغاتی بصورت نوع دوم یعنی شرکت های تبلیغاتی آفلاین توضیحات مفصلی ارائه میگردد.

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی با توجه به نوع کار آنها سنجیده و پیاده سازی میگردد. گرافیک در سایت های تبلیغاتی از جمله وجه های مهم این نوع سایت ها می باشد. گرافیک جذاب و تا حد امکان کم حجم برای بود سریع باید در سایت تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

سرعت و امنیت در این نوع وب سایت ها از دیگر موارد مهمی است که در سایت باید بصورت کامل پرداخته گردد. 

اما مهمترین نکته در طراحی سایت تبلیغاتی، مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل می باشد. دلیل این امر هم کاملا مشخص است. شرکت تبلیغاتی باید بصورت آنلاین دیده شود. مهمترین راه دیده شده تمامی سایت ها گوگل و موتورهای جستجو گر است. اگر سایت تبلیغاتی ای در کلماتی نظیر شرکت تبلیغاتی، سایت شرکت تبلیغاتی، کانون آگهی، چاپ بنر، سررسید، شرکت های چاپ بنر و تبلیغات و ... بالا بیاید، به راحتی می تواند مشتریان خود را ده ها برابر نماید. پس پیدا کردن مشتری از طریق سایت مهمترین هدف طراحی سایت های تبلیغاتی می باشد. 

پس طراحی سایت تبلیغاتی در مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر باید مطابق با آخرین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل طراحی گردد. گرافیکی جذاب و خاص ویژگی اصلی دیگری است که یک سایت تبلیغاتی باید دارا باشد.

شرکت مبنا با طراحی های موفق در زمینه سایت های تبلیغاتی با استفاده از نیروهای مجرب و گرافیست های حرفه ای و سئو کاران بسیار با تجربه در امر طراحی سایت و بهینه سازی سایت خدمت شماست. مشاوره ی رایگان بازاریابی اینترنتی برای سایت تبلیغاتی شما از دیگر خدماتی است که شرکت مبنا در اختیار شما قرار خواهد داد.

  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

اگه به این نتیجه رسیدین که ایدتون ایده خوبی نیست و البته این نتیجه گیری بر پایه حساب و کتاب و تحلیل خروجی ایده در یک بازه زمانی مشخص باشه، با شجاعت همه چیز رو متوقف کنین و بشینین دوباره فکر کنین! یا لغوش کنین یا تحول اساسی در اون ایجاد کنین.
این که من این همه کار کردم باید ادامه بدم الزاما همه جا جواب نمیده!

کامیاب نژاد

  • محمدمحسن کامیاب نژاد
  • ۰
  • ۰

اینو به خودمون بقبولونیم که نظر من توی محصول یا خدمت قابل ارائم مهم نیست!
این نظر کاربر هست که مهمه. این که فکر کنم چون من دارم هزینه می کنم و ایده مال منه پس من باید بگم چی رو چطور باید ارائه بدم یک غلطه!!
شاید سخت باشه برامون ولی واقعیتش اینه که حق با کاربر است!

کامیاب نژاد

  • محمدمحسن کامیاب نژاد