کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

چه سیستم همکاری در فروشی را انتخاب کنم؟

با توجه به تعدد سیستم های همکاری در فروش در سطح اینترنت ذکر نکاتی در مورد انتخاب سیستم مناسب لازم به نظر می آید:

  1. به میزان پورسانت محصولات توجه داشته باشید و اینکه هزینه تبلیغ و معرفی این محصول برای شما تا چه اندازه خواهد بود. (در سیستم همکاری در فروش 84edu.net تا 33% در حال حاضر پورسانت پرداخت می شود.)

  2. آیا مدیر سیستم در راستای معرفی و فروش محصولات، آموزشهایی در نظر گرفته است؟ توجه داشته باشید که برای کسب درآمد از اینترنت از طریق سیستم های همکاری در فروش، نیاز به آموزش دارید و باید بدانید که کلیت درآمد اینترنتی چیست و چگونه می توان کسب و کار اینترنتی ساخت. (به همین منظور، پس از عضویت در سیستم همکاری در فروش 84edu.net می توانید از بخش آموزش رایگان کسب درآمد از اینترنت در راستای ارتقاء فروشتان بهره بگیرید که در واقع معلم شما در مسیر پیشرفت در کسب و کار اینترنتیتان خواهد بود.)

  3. به شرایطی که محصول در آن به فروش می رسد توجه کنید. برای مثال هزینه ارسال، نحوه ارسال، مدت زمان ارسال، نحوه پرداخت وجه و ... . معمولاً سیستم های همکاری در فروش ایرانی از شیوه پرداخت در زمان تحویل استفاده می کنند یعنی پس از ثبت سفارش خریدار و تحویل سفارش به وی، وجه محصول توسط مأمور پست دریافت شده و به شرکت منتقل میشود. با این حساب خریدی که شما امروز انجام داده اید در بهترین حالت 4 روز طول خواهد کشید که پورسانت آن محاسبه شود و به حسابتان در بخش کاربری سایت واریز گردد!!! البته این خوش بینانه تترین حالت بود.
    عده ای از افراد معتقدند که این شیوه دریافت وجه، باعث فروش بیشتر و جلب اعتماد مشتری می شود. اما به نظر من چنین حرفی کاملاً نادرست است و راه ایجاد اعتماد در مشتری می تواند متفاوت از این شیوه باشد. برای مثال معرفی کامل مدیر سایت یا فروشگاه یا شرکت و سوابق وی نقش بسیار مهمی در ایجاد اعتماد در خریدار ایفا می نماید. با روشهایی اینچنینی است که یکی از بزرگترین شرکتهای Affiliate Marketing دنیا یعنی SFI Marketing Group هرگز از شیوه پرداخت در زمان تحویل استفاده نمی کند. اگر به بخش فروشگاهی SFI یعنی Triple clicks مراجعه نمایید و مبادرت به ثبت سفارش کنید یعنی در واقع از این فروشگاه خرید انجام دهید، شاهد انواع روشهای تسویه حساب خواهید بود به جز پرداخت در زمان تحویل!! روش مورد استفاده توسط سیستم همکاری در فروش ما ارسال پس از پرداخت وجه است البته بعضاً ارسال رایگان.


  4. رابطه بین حداقل پرداخت و سطح پورسانتها را بررسی کنید. وقتی پورسانت محصولات پایین و حداقل پرداخت بالا بالا باشد، دوام آوردن در سیستم تا حدودی دشوار خواهد شد. همچنین به تعداد دفعات پرداخت در طول ماه توجه کنید. در سیستم همکاری در فروش 84edu.net حداقل پرداخت وجود ندارد و در هر ماه 4 بار (یعنی به صورت هفتگی) پورسانتهای فروش به حساب نمایندگان واریز خواهد گشت.

  5. به عنوان آخرین نکته، به نو و جدید بودن محصولات توجه داشته باشید یعنی اینکه تا به حال مانند آنها وجود داشته یا نه. این مورد نیز در موفقیت شما بسیار مؤثر خواهد بود. محصولات نو یعنی امکان یافتن مشتریان بیشتر نسبت به محصولات معمول.



می توانید برای شروع در دنیای کسب و کارهای اینترنتی سیستم همکاری در فروش استثنائی 84edu.net را امتحان کنید. پورسانت بالا تا 33% و ارسال رایگان برخی محصولات دو ویژگی منحصر بفرد این سیستم هستند و البته عضویت رایگان کتابخانه برای نمایندگان و تسویه حساب هفتگی بدون هیچ کف پرداخت، دو خصیصه جذاب سیستم برای عزیزان علاقه مند به درآمد اینترنتی و  بیزینسهای آنلاین و کار در خانه.

منبع: http://3sootshop65.mihanblog.com/post/64
  • ۹۴/۰۴/۳۱
  • محمدمحسن کامیاب نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی