کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

سیستمهای همکاری در فروش شاید یکی از پرطرفدارترین انواع کسب و کارها باشند که می توان آنها را در خانه و تنها با داشتن یک کامپیوتر و اتصال اینترنت، انجام داد. اما همین محبوبیت و پتانسیل درآمدی بسیار بالای آنها، باعث شده است که سیستمهای متنوعی از گوشه و کنار دنیای اینترنت سر بر آورند. در این سیستمها، رابطه ای برنده-برنده وجود دارد.
به این ترتیب که با فروشی که توسط هر نماینده فروش یک سیستم صورت می گیرد، مدیر سیستم سود می کند و به عنوان پاداش، درصدی از هر فروش که توسط نماینده صورت گرفته است، به خود او تعلق می گیرد.

Affiliate Marketing چیست؟

Affiliate Marketing یا همکاری در فروش به عنوان یکی از موثرترین روشهای بازاریابی و کسب درآمد در اینترنت به حساب می آید. این روش بر اساس مدل فیزیکی کسب و کار شکل گرفته است و بر پایه معرفی مشتری و دریافت حق العمل کار می کند.


Performance Based چیست؟

منظور این است که پرداخت حق العمل زمانی انجام می پذیرد که هدف تعریف شده حاصل شود. مثلا اگر هدف فروش باشد، حق العمل بازاریاب زمانی پرداخت می گردد که مشتری معرفی شده واقعا خریدی انجام دهد.


http://3sootshop65.mihanblog.com/post/64
http://affiliates.aftabir.com/
  • ۹۴/۰۴/۳۱
  • محمدمحسن کامیاب نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی