کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

این شبکه از چه اجزایی تشکیل شده است؟

  • تامین کننده یا Merchant : کالاها یا خدمات توسط تامین کننده به مشتری ارائه می گردد. تامین کننده برای افزایش فروش خود به هر همکاری که به وی مشتری معرفی نماید حق العمل پرداخت خواهد کرد.
  • همکار یا Affiliate : کالاها یا خدمات تامین کنندگان توسط همکار در اینترنت تبلیغ می گردند. در ازای هر خریدی که از طریق تبلیغات همکار حاصل می شود، حق العمل مربوطه به حساب وی واریز خواهد شد.
  • شبکه یا Network : وظیفه شبکه فراهم آوردن بستر مناسب جهت تعامل تامین کننده ها و همکاران می باشد و وظیفه گرفتن پول از تامین کننده و دادن حق العمل به همکار نیز بر عهده شبکه می باشد.

همکارها چگونه می توانند از این طریق کسب درآمد کنند؟

اگر همکار صاحب سایتها یا وبلاگهایی جهت انتشار تبلیغات اینترنتی باشد می تواند با ورود به این سیستم کدهای مخصوص به خود را دریافت نماید و تبلیغات مربوطه را در سایتهای خود قرار دهد.

علاوه بر قرار دادن تبلیغات بنری می توان از روش های خلاقانه دیگری نیز جهت معرفی مشتری به تامین کننده استفاده نمود. مثلا نوشتن نظر یا معرفی در مورد یک کالای خاص و قرار دادن آن در وبلاگ ها و انجمن های اینترنتی موجود. هر شخصی که نظر مربوطه را بخواند و اقدام به خرید کالا از طریق لینک ارائه شده نماید موجب کسب درآمد همکار خواهد شد.

همچنین می توان از شبکه های اجتماعی نیز برای انتشار لینک ها و بنرها استفاده نمود.

در صورتی که هنوز سایت یا وبلاگی برای خود ندارید ما به شما کمک خواهیم کرد که به سادگی و بدون هیچ هزینه ای برای خود سایت درست کنید.

با ثبت اطلاعات خود به عنوان همکار در این سیستم امکان این را خواهید داشت که در هر زمان که موقعیتی برای کسب درآمد برای شما پیش آمد از آن با خبر شوید. پس از ثبت اطلاعات خود، می توانید برنامه هایی که در سیستم تعریف شده است را مشاهده نمایید. نحوه همکاری و درآمدزایی در هر برنامه ای می تواند متفاوت باشد.


من کاری با اینترنت ندارم ولی از روش هایی که خودم بلدم می توانم جنس شما را بفروشم، آیا می شود همکاری کرد؟

100% ، لطفا از طریق بخش پشتیبانی آفتاب با ما در تماس باشید.


این شبکه در مرحله اولیه طراحی قرار دارد و به مرور زمان امکانات آن تکمیل خواهد شد. باعث افتخار ما خواهد بود اگر ما را در این راه یاری رسانید و از نظرات و پیشنهادات خود مطلع سازید.


منبع:http://affiliates.aftabir.com/

  • ۹۴/۰۴/۳۱
  • محمدمحسن کامیاب نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی