کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

گذاری در اصول کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

هدف از داشتن سایت تبلیغاتی چیست ؟

مسلما مهمترین هدف از راه اندازی و طراحی سایت های تبلیغاتی درآمد زایی از طریق وب سایت می باشد. 

همانگونه که گفتیم با توجه به پربازدید بودن این وب سایت ها و داشتن مخاطبین زیاد، می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت و وب سایت باشد.

البته برای رسید به سایتی پر بازدید باید تلاش های فروانی نماییم، و البته موارد مهم و اصولی طراحی سایت را نیز برای وب سایت تبلیغاتی خود رعایت نماییم. 

در صورتی که موتور های جست و جو نتوانند در کلمات کلیدی مثل ثبت آگهی و ثبت تبلیغات رایگان، وب سایت ما را مشاهده نماین و به کاربران توصیه نمایند، قطعا کار ما بی ارزش و سود خواهد ماند. و همچنین حتی اگر توسط این موتور های جست و جو دیده شود ولی در انتهای لیست آنها قرار داشته باشد، باز هم ثمره ی کافی را برای ما نخواهد داشت، زیرا طبق آمار بسیاری از کاربران فقط صفحه اول لیست را مشاهده می نمایند.

برای رسیدن به این هدف باید موارد سئو و بهینه سازی سایت را رعایت نماییم.

شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن بهترین طراحان سایت، که آشنا به اصول طراحی سایت به سبک نوین می باشند، به شما در بهینه سازی سایت کمک شایانی خواهد نمود.

لطفا از نتایج درخشان این شرکت در طراحی سایت و بهینه سازی سایت در بخش انتهایی این صفحه مشاهده نمایید و سپس به انتخاب شرکت طراحی سایت برای خود بپردازید.

  • ۹۴/۰۴/۲۹
  • محمدمحسن کامیاب نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی